Strona g┼é├│wna Wyk┼éady / Warsztaty / SzkoleniaSzkolenia i Wyk┼éady Jaros┼éaw Ku┼║niar – szkolenia z wyst─ůpie┼ä publicznych.

Jaros┼éaw Ku┼║niar – szkolenia z wyst─ůpie┼ä publicznych.

autor: impresariusz

Jaros┼éaw Ku┼║niar chce podzieli─ç si─Ö zdobyt─ů przez lata wiedz─ů i do┼Ťwidczeniami, temu s┼éu┼╝─ů realizowane przez niego autorskie szkolenia.

Jaros┼éaw Ku┼║niar pisze: ÔÇ×Nowoczesny ┼Ťwiat, ze swoim niezwyk┼éym tempem, wymaga zupe┼énie innego sposobu budowania relacji z Klientem, Partnerem biznesowym, Pracownikiem, Szefem. To cz─Östo komunikacja zawarta w 140 znakach ÔÇô ikonie Twittera. To tak┼╝e – paradoksalnie – bardzo emocjonalna, realna a nie wirtualna wi─Ö┼║ partnerska: ogl─ůdam telewizj─Ö dla konkretnego cz┼éowieka, kupuj─Ö ksi─ů┼╝k─Ö tego autora a nie tego wydawnictwa, id─Ö do eksperta za rogiem a nie naprzeciwko, bo tam spotkam t─Ö konkretn─ů osob─Ö. Znam jej nastroje, gesty, s┼éowa, u┼Ťmiech, humor. W ┼Ťwiecie gdzie ka┼╝dy mo┼╝e by─ç ka┼╝dym i wszyscy daj─ů wszystko musimy umie─ç przekona─ç ludzi do siebie ÔÇô gestem, s┼éowem, czu┼éo┼Ťci─ů, stanowczo┼Ťci─ů, sympati─ů, pewno┼Ťci─ů siebie, cierpliwo┼Ťci─ů, otwarto┼Ťci─ů, dystansem. Marka osobista przyty┼éa. Wa┼╝y dzi┼Ť tyle, co nazwa Twojej firmy. Sko┼äczy┼éy si─Ö czasy anonimowych pracownik├│w. Publiczna obecno┼Ť─ç publicznych os├│b jeszcze bardziej ni┼╝ kiedykolwiek nie ko┼äczy si─Ö z wy┼é─ůczon─ů kamer─ů. Indywidualno┼Ť─ç jest dzi┼Ť w cenie. Social Media to ju┼╝ nie kaprys. To obowi─ůzek. Opowiem jak skutecznie budowa─ç swoj─ů zawodow─ů publiczno┼Ť─ç na FB i TT. Poka┼╝─Ö granice i r├│┼╝nice obu spo┼éeczno┼Ťci. Jak przek┼éada─ç nasze cele na potrzeby naszych Czytelnik├│w. Co, komu, jak i kiedy komunikowa─ç via SM.”

Tematem szkolenia s─ů wyst─ůpienia publiczne
– wewn─ůtrz i na zewn─ůtrz firmy
– przed klientami
– przed mediami (prasa / radio / telewizja)

 Program szkolenia obejmuje zagadnienia:
– dress code wyst─Öp├│w publicznych
– oddech, postawa, gest w czasie wyst─ůpie┼ä
– dykcja, intonacja, tempo w czasie prezentacji/wyst─Öpu
– umiej─Ötno┼Ť─ç jasnej, swobodnej, konkretnej komunikacji
   z widzem
– doskonalenie wyst─ůpie┼ä pod k─ůtem skr├│towo┼Ťci
  i przebojowo┼Ťci
– element anegdoty jako sposobu na lepszy odbi├│r wyst─ůpienia
– sztuka wywiadu telewizyjnego \ radiowego \ prasowego
– umiej─Ötno┼Ť─ç reagowania w sytuacji kryzysowej, tempa medi├│w
– powiedzenie wszystkiego w kr├│tkiej rozmowie
  a nie wywiadzie-rzece
– rozs─ůdne dostosowanie do ┼Ťwiata medi├│w, gdzie rz─ůdzi
  140 znak├│w

Zainteresowanych prosimy o przesłanie zapytań.
Przedstawimy szczegółowa ofertę organizacji szkolenia.

Podobni wykonawcy

Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies), dzi─Öki kt├│rym mo┼╝e dzia┼éa─ç lepiej. Zamknij, akceptuj─Ö Zapoznaj si─Ö z polityk─ů prywatno┼Ťci i plik├│w cookies.

Privacy & Cookies Policy