Strona główna Wykłady / Warsztaty / SzkoleniaSzkolenia i Wykłady Jarosław Kuźniar – szkolenia z wystąpień publicznych.

Jarosław Kuźniar – szkolenia z wystąpień publicznych.

autor: impresariusz

Jarosław Kuźniar chce podzielić się zdobytą przez lata wiedzą i doświdczeniami, temu służą realizowane przez niego autorskie szkolenia.

Jarosław Kuźniar pisze: „Nowoczesny świat, ze swoim niezwykłym tempem, wymaga zupełnie innego sposobu budowania relacji z Klientem, Partnerem biznesowym, Pracownikiem, Szefem. To często komunikacja zawarta w 140 znakach – ikonie Twittera. To także – paradoksalnie – bardzo emocjonalna, realna a nie wirtualna więź partnerska: oglądam telewizję dla konkretnego człowieka, kupuję książkę tego autora a nie tego wydawnictwa, idę do eksperta za rogiem a nie naprzeciwko, bo tam spotkam tę konkretną osobę. Znam jej nastroje, gesty, słowa, uśmiech, humor. W świecie gdzie każdy może być każdym i wszyscy dają wszystko musimy umieć przekonać ludzi do siebie – gestem, słowem, czułością, stanowczością, sympatią, pewnością siebie, cierpliwością, otwartością, dystansem. Marka osobista przytyła. Waży dziś tyle, co nazwa Twojej firmy. Skończyły się czasy anonimowych pracowników. Publiczna obecność publicznych osób jeszcze bardziej niż kiedykolwiek nie kończy się z wyłączoną kamerą. Indywidualność jest dziś w cenie. Social Media to już nie kaprys. To obowiązek. Opowiem jak skutecznie budować swoją zawodową publiczność na FB i TT. Pokażę granice i różnice obu społeczności. Jak przekładać nasze cele na potrzeby naszych Czytelników. Co, komu, jak i kiedy komunikować via SM.”

Tematem szkolenia są wystąpienia publiczne
– wewnątrz i na zewnątrz firmy
– przed klientami
– przed mediami (prasa / radio / telewizja)

 Program szkolenia obejmuje zagadnienia:
– dress code występów publicznych
– oddech, postawa, gest w czasie wystąpień
– dykcja, intonacja, tempo w czasie prezentacji/występu
– umiejętność jasnej, swobodnej, konkretnej komunikacji
   z widzem
– doskonalenie wystąpień pod kątem skrótowości
  i przebojowości
– element anegdoty jako sposobu na lepszy odbiór wystąpienia
– sztuka wywiadu telewizyjnego \ radiowego \ prasowego
– umiejętność reagowania w sytuacji kryzysowej, tempa mediów
– powiedzenie wszystkiego w krótkiej rozmowie
  a nie wywiadzie-rzece
– rozsądne dostosowanie do świata mediów, gdzie rządzi
  140 znaków

Zainteresowanych prosimy o przesłanie zapytań.
Przedstawimy szczegółowa ofertę organizacji szkolenia.

Podobni wykonawcy

Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Zamknij, akceptuję Zapoznaj się z polityką prywatności i plików cookies.

Privacy & Cookies Policy